Personalizowane materiały reklamowe - dlaczego musi to robić!
Często prowadzać swoją firmę mamy lekkie klapki na oczach. W większości skupiamy się tylko na niej i nie widzimy tego, że preferencje klientów się zmieniają, a w ostatnim czasie coraz częściej. Nasi klienci chcą być rozpoznawani i doceniani dlatego w tym poście przygotowaliśmy dla was kilka ciekawych pomysłów do wdrożenia na już.
Vouchery personalizowane
Kupony rabatowe od wielu, wielu lat się sprawdzają. Zazwyczaj nadrukowany na nich jest określony kod cyfrowo numerowy, aby nasza marka była jeszcze bardziej rozpoznawalna może te numery i cyfry przekształcić w imię klienta i następnie dorzucić do paczki którą zamówił. Dzięki temu zyska dodatkową zniżkę na kolejne zakupy, a oto właśnie chodzi, aby do nas powrócił. Gdy mamy za dużo zamówień i za mało mocy przerobowych taki voucher z przeprosinami za opóźnienie to Must Have, lepiej nie zarobić na następnym zamówieniu niż stracić stałego klienta.
Pocztówki personalizowane
Idzie sezon świąteczny, a kartki tradycyjne coraz mniej mają udziału w rynku. Tą niszę można idealnie wykorzystać wysyłają do klientów personalizowaną pocztówkę. Oczywiście koszt samej wysyłki jest droższy niż pomysł + druk takiej pocztówki, ale na pewno będzie on tańszy niż jakakolwiek reklama w tym okresie, a jeżeli inwestycja się zwróci i pomysł docenią Twoi klienci, może to być źródło przychodów na lata dla Ciebie. Brzmi kusząco prawda?
Zaproszenia personalizowane
W czasie pandemii coraz mniej jest eventów, konferencji i koncertów nawet tych charytatywnych, ale jeszcze rok temu personalizowane zaproszenia robiły swoją robotę. Warto mieć to na uwadze. Otrzymując zaproszenie szczególnie personalizowana doceniamy naszego klienta podwójnie.
Dyplomy i certyfikaty personalizowane
W wielu branżach klienci szczególnie hurtowi otrzymują dyplomy i certyfikaty. Jest to nie tylko dla nich wyróżnienie ale także forma reklamy i nagroda lojalnościowa. Każdy z nas lubi się chwalić swoimi osiągnięciami. Ostatnio przygotowywaliśmy certyfikat udziału w szkoleniu online, który przyjął się bardzo dużym pozytywnym odzewem u klientów szkolenia.
Jak widać personalizacja to poziom +1 wśród obsługi i kontaktów z naszymi obecnymi i nowymi klientami. Nie przegapmy tego.
Dodaj komentarz